arzuiv benim en sevdiğim şeylerden oldu depend. Belki ped de olurdu ama onu sık sık değiştirme kaydı mı sızdırdı mı diye düşünme falan derdi yok çoğu zaman yatakta geçtiği için depend rahat oluyo üzerine külot falan da giymiyosun kıyafetlerin içinden belli olmuyo bez gibi. Ben sezaryen oldum çok rahat ettim öyle iç çamaşır gibi sıkı bel lastiği olmadığı için dikişi rahatsız etmiyo. Ben 79 la doğuma gittim 75 çıktım M almıştım hiç sıkmadı rahattı