Normal doğumdan sonra kullandım ama hastanede doğum sonrası alttan muayen ediyorlar o yüzden yandan yırtmak zorunda kaliyorsunuz sonrasında cirti olmadığı için mecburen atıp yenisi takmak zorunda kaliyorsunuz ilk gün yandan cırtlı bezlerden kullanmak en iyisi hastane çıkışı depend kullanılabilir ama benim ilk doğumda dikişlerin ödem yaptı depend hava almıyor çok açıyordu pamuklari büyük gazlı bezle de sarip kendime ped yaptım öyle kullandim başka türlü canım aciyordu ama dependi bir normal regl günümde ilk gün her zaman kullanıyorum yoğun oluyor ilk gün dependle rahat ediyorum