begonvil16 Sdervisoglu 3 gündür beni bitirdi mantar. Doktoruma sordum travazol kremi kullan dedi. Bende ilk sürmede etkisini gösterdi. Herkes için geçerli olmayabilir ama yine doktoruna ya da eczaneye bi sor istersen çok faydasını gördüm kremin.
Sdervisoglu begonvil16 bana da şimdi doktorum onu söyledi, vajina içine mi sürüyorsunuz yoksa dış cephe mi
begonvil16 Sdervisoglu hem iç hemde dış bölgeye sürüyorum. Ama fazlaya kaçmayın ben ilk sürerken ağrıdan dolayı çabuk etki etsin diye biraz fazla sürmüştüm yanma yapıyor o da kötü. Orta düzeyde sürün
Cgdm34 Sdervisoglu burda kafana gore bizim soyledıgımız bır seyı kullanamazsın canım sonucta bıze etkı eden sana yan etkı gısterebılır doktora gıtsen derdını anlatsan o sana zaten gereklı olan ılac vs krem verir 👍
EmelBG_ Sdervisoglu Doktora git kadın doğum acile fıtıl veriyor o durumda durulurmu ezıyet .Krem işe yaramaz o durumda biokadın 10 gunlukmu ne fıtıl verdı vana onu kullandım 4-5 gün anca gectı senınkı baya sarmış benım sosme yoktu birde .