Colahusu hepımız nerdeyse haöıleyız burada ama bu ıkı kışılık yeme olayı dıye bırsey yok,bızzat doktorlar söyluyor zaten.Tamamen psikolojik ve mideyi alıştırmayla alakalı.Bebek doğdugunda bıle mıdesı bır kıraz tanesı kadar besın alıyor nerdeyse,karnınızdayken bu kadar yemenıze senep olamaz. Hepsını gectım faydalı bısey olsa yıyın tabı ama hamur nedir işlenmiş gıda,bebişe yazık.