Colahusu kız 4 gözleme nasıl yiyorsun. İki kişilik beslenme diye kendini kandırma çocuk 10 yaşına geldi de gözleme mi yiyo senle beraber 😀 çok yiyorum de yani 😀 Bi de vitamin olsun demişler gözleme nasıl vitamin olsun asksk 😀 afiyet olsun şekerim, kaynanan da ona kitlenip gelmiş heralde bazen bende öyle oluyorum. Bişeyi yemek için yelteniyorum bi bakıyorum olmuyor biri yemiş oluyor gıcık oluyorum. Ondan kıymetli olduğundan değil yani tamamen nefis. Sıkma canını ne olack alt tarafı gözleme yani. Bozuluyorsa gitsin yapsın gözleme yapmakta ne var