Eren_umay2 elif_dmr 2 gün önce öğrendim kızım olacağını Öykü Liya düşünüyoruz fakat Almina arasında da gidip geliyoruz bakalım
Ebruliya Eren_umay2 bende tek LiYA diyorum ama bakalım. Eşim inci. Büyük oğlum tanem. Ben ve küçük oğlum liya diyoruz. Savaşı kim kazanacak😁
momofprincess1221 Bilgelihayat ben asena ismin cok seviyorum ilk kizimia cook istedim ama nekadar dogru bilmiyorum hikayesini google den okudum bir kurtun ismi ve bu kurtla adam iliskiye giriyo diye okudum.belki yanlis bilgi bilmiyorum alman google de böyle yaziyor almanyada yasiyorum .yoksa col begendim bi isim . siz ce dogrumu anlami yardim ederseniz cok sevinirim keske anlami hilayesi böyle olmasaydi col sevdim isim cünkü
Zevcan Pulika eşimle çok çok istedik hep aklımızda kaldı ama imternette yazanlar yüzünden cesaret edemedik
Pearlyy Pulika ahh çok istemiştim bade ismini, anlamı şarap demekmiş hafiften vazgeçmek zorunda kaldık, yoksa çok güzelll 💗
Trapezunta Pulika ben de çok istedim Bade ismini ama anlamı aşk şarabı içki kutsal demek olunca vazgeçtik🥹
Ozdemir_s Pulika bende çok istiyordum ama dini açıdan içki anlamına geldiği için doğru değilmiş maalesef ☹️
Selinayyy elif_dmr İlk Asel düşündük sonra elisa düşündük ama ikisinden de vazgeçtik şuan aklıma hiç bir isim yok ne zormuş isim koymak artik karar vermemiz gerek yaklaşıyor doğum 😊
Summerwine Ravzagul24- Evet Umay ismi özturkce bir isim ve anlamı çok fazla ummak,devlet ve talih kuşu,en güzeli de Gökturk kitabelerinde çocukları ve kadınları koruyan tanrıçanın ismi olduğu biliniyor☺️Yani Türk mitolojisinde geçen bir isim.
Sdnrerl elif_dmr ben de Zümra düşünüyorum ama önüne ya da arkasına bir şey eklemek istiyorum aden Zümra uyumlu gibi mesela ya da başka bir isim