Rumeysaylz ardengunes 34 haftalığım bende dün verdim siparişi serin bir odanızda muhafaza etmeniz yeterli olur dediler bana sormuştum
Akbltbsra Annelerinannesi kızlar ınstagram da ahenk çikolata var ve ben inanin çok memnunum harika ürünleri kalitesi
Nurayy28 Annelerinannesi hacı seriften yaptiricam haftaya bircok site gezdim en uygun ve tadida güzelmiş madlen cikolatasi bu uygulamadan ogrendim
Melisci0308 Bence kesinlikle Hacı Şeriften sipariş verin. Ben aldım paketleme tat olarak herşeyi çok mükemmel 👍🏻
Kenanizm18 Hacı serif düsünüyordum ama birden 30 kusurluk olan cikolata 55 tl oldu bu nedenle vazgectim 18/19 tl zam geldi bi anda 🤭
FatmaOrhan bugr hacı şerif çok güzel paketliyor soguk buz kompresi bile koyuyor Doğumdan sezeryansanız 1 hafta önce sipariş edin normal doğumsanız haftanıza göre ayarlayın evde bu havada erimez zaten o site çok iyi ve uygun bu arada
Nadiye Bende hacışeriften yaptırdım cnm hatta cumartesi sipariş verdim pazartesi elime ulaştı. Tadı güzel? iyide paketlenmiş içinde buz aküsü bile vardı erimesin diye. Hafta sonu kutulu olan madlen çikolatalarda indirim vardı şansıma birde ondan yararlandım 😊 şimdi kutusuz olanda indirim var sanırım Aslında sunuömtepsin varsa kutuluya bile gerek kalmaz
eminergunn Herkes mi hacı şerif vay arkadaş ben makkase diye Bi sayfada yaldızlı paket ve cok hoş tasarımlı gördüm mabel çikolata ile yapılıyormuş mabelden çikolatayı sayfadanda etiketleri almayı planlıyorum ama mabel kargo yapıyormu arayıp soracağım
Haticeozturk Ben erken yaptircam.once kendim yerim valla kalmaz kimseye😀😀sanırım hemen geliyo bir hafta öncesi iyi degilmi kızlar sizce