Gelenek göreneklerin dayatılmasını, mecbur bırakılmasını hiç sevmiyorum ve onaylamıyorum, kim neyi, nasıl ya da ne kadar yapacak diye, bir yarış ve kıyas içerisine girilmesi hoş davranış değil, kiminin gücü vardır, kiminin yoktur. Aileler destek olursa olur olmazsa olmaz. Bana göre karı koca almalı…