MerveBeyza Acuka bana bu erken gelcekmiş gibi geliyor kızım 38. haftada doğdu bu da 37 38 de doğar gibi çok da erken değil canım bence tam zamanı o zaman 3500 falan oluyorlar
Kbrsoy Kızlar ben de yarın 33 oluyorum. Kaşıntılarım vardı gebelik kolestazı teşhisi koyuldu. Bugün karaciğer ve safta kesesi ultrasonum var. Bebeğime zararı olacak kadar yaygınlaşmışsa erken Doğum riskine karşı ciğer geliştirici yapılacak ya da bebeğimi erken almak zorunda kalıcaklar 😣 bize dua edin teyzeler 😇