Burcumus Der_0 her gün yoğurt ve peynir mutlaka yiyorum ama soda içmiyorum onu da içeyim bundan sonra o zaman teşekkür ederim 🙏🏻😘
cansualisa Cdem21 sorma kuzum 20+5 iz şimdiden belim ağrıyor çok ayakta duruncaaa ve sol kasıgımmmm neden acaba
Cdem21 cansualisa bel sırt ağrısı iÇin doktorum normal hamilelikte kilo alımı olduğu iÇin bişey değişiyor demişti sabahta unuttum ondan oluyormuş kasıkta muhtemelen bebek büyüdükçe ağrıyo
TeoMom Cdem21 Benim de bugün bacağım çok ağrıdı uyurken ağrısından uyandım 25+4 olduk onun dışında genelde yatarak uzanarak geçiyor günlerim zaten biraz riskli hafif hafif ev işleri yapıyorum o kadar
Bahar0101 Cdem21 benimde göğüs boşluğunda ağrı var el değmiyor arada batıyor bebek baskı yapıyor ve çözüm bilen varmı acaba geceleri ne sağıma ne soluma yatabiliyrm daha çok baskı hissediyrm Allah yardımcımız olsun
Kuskoysunlaryoluna 25+5 Uzun süre oturma pozisyonunda kalırsam cok rahatsız oluyorum. Hareket etmem ya da uzanmam lazım. Onun dışında bebek heraketlerini aşağıda hissetmeye başladım bu ara ondan tedirginim biraz.