Iremshn EbrarinAnnesii3 ablamın doğumunda hemşireler pompa ya da biberon kullandırtmadı gogus ucu küçüktü o yüzden kaşığa sıkıp içirdiler bebeğe, nolur nolmaz belki tutmaz diye aldım
Sarilale Iremshn bebek kıyafetlerini kilitli poşete kendi kıyafetini hurçlara koyarım diye düşündüm bende
Merinosunannesii Iremshn 1 tane 3lü takım az canım 3lü takım olmasa da tulum olur alt üst olur 3,4 takım olsun kıyafet kaka bulaşır kusar eder Pompa gereksiz 60 lı beze hiç gerek yok. 20 tane fazla fazla yeter 1 Müslin daha koy yere düşer belki Doğumun nasıl olacak
yalcinsevda_06 Iremshn temizleme pamuğu pişik kremi koymayı unutma canım ıslak mendil kullanma hemen bebeğine hemşire arkadaşım bastıra bastıra söyledi bide kaçıncı haftadasın kendine ne koydun yazsana
Iremshn yalcinsevda_06 koydum onkarı ıslak mendil kullanmıcam lazım olur belki diye koydum bana falan da 😊 kendime de depend ve normal ped iki tane pijama takımı emzirme sütyeni iç çamaşırı gogus pedi gogus ucu kremi Lohusa tacı toka diş fırçası ve macunu Terlik iki çift çorap Bir büyük bi el havlusu Sabahlık Hastane çıkışında giymek için kıyafet Makyaj malzemesi falan Bunları koydum😊 35+6dayım
Cilembalci Benim hastane cantami sayayim Kendim için 2 tane normal kilot 1 tane hamile kilotu 1 tane emzirme südyeni 1 tane çorap 1 takım 3 lü pijama takımi 1 tanede elbise gecelik terlik Kizim icin 2 tane 5 li takım ayri paketledim içlerine zibin bez koydum birer tane 1 tane 3 lü takim 2 zibin 2 corap 4 agiz mendili 1 eldiven 1 kalın battaniye 1 normal kundak 2 tane müslin kundak Pısik kremi 15 tane bez kasık biberondan aldim hastane için islak mendil 1 paket 1 paket peçete 4 tane lohusa pedi 6 tane gögus pedi 1 tane de havlu
ElifKay4 Sarilale bebeğin ilk giyeceğini ilk örtüsünün içine koyup bohça gibi sardım hemşireye vermek için. Onun dışında kendi kıyafetlerim ve kalan kıyafetler içinde valiz içi organizer aldım 6-7 parça mı neydi. Hem fermuarlı pratik geldi. Onlara paylaştırıp, üstlerine içlerinde ne var diye etiket yazdım. Eşim biraz panik o heyecanla aradığını bulamaz bende kalkacak durumda olmazsam diye 😅
Sarilale ElifKay4 benimde valiz içi organizer ve kilitli poşet almam lazım o şekilde yapmayı düşünüyorum. Düzenli olsun yoksa hepsi birbirine girer diye korkuyorum 😁
ElifKay4 Iremshn yeni doğanlar en çok kafalarından üşüyorlarmış takım içeriklerinizi bilmiyorum ama yanınızda şapka da mutlaka olsun bir de varsa eğer ayrı ayrı biberon kaşık götürmek yerinde direkt kaşık biberon alıp koyarsanız daha rahat edersiniz. Hem süt az geldiğinde ucuna damlatıp içirirsiniz hem de biberon gibi meme reddine sebep olmamış olur. Mama vermeleri gerekirse de kullanabiliyorsunuz zaten ileri de ek gıda döneminde de kullanacaksınız bol bol.
Iremshn ElifKay4 şapkaları var takımlarda. Ya düşündüm kaşık biberonu da gereksiz pahalı geldi almadım 😬
ElifKay4 Iremshn ben bi iki hafta önce yalan olmasın 80 liraya bebedorun kaşık biberonunu almıştım. Şimdi bakayım dedim link için ama tükenmiş. Eczanelere de sorabilirsiniz bazen İnternet çok pahalı oluyor
meri01 Sarilale trendyolda ocean Home diye bir satıcıdan boyutları 302218 boyutundakilerden 5 adet aldım 2 sini bebeğin kıyafetleri için kullandım kendime kaç tanesini kullanırım şuan için bilemiyorum
Mlktnc Sarilale 3 tane kısa kollu 2 tane uzun kollu zıbın, 2 tane alt üst takım Çorap, eldiven, iki muslin örtü, kundak, ince battaniye Bez ıslak mendil temizleme pamuğu, alt açma örtüsü. 1 gece hastanede kaldık Battaniye dışındaki herşeyi kullandık
prenseslerblogg Iremshn kızlar kendinize kesinlik göğüs ucu koruyucu alın emzirmede sıkıntı oluyor ilk başta ve şu göğüs ucu yara kremini alın mutlaka lansinohun bana dua edersiniz gerçekten bunlar en çok ihtiyacım olanlar 😊