heyzil06 bende yeni ev taşıdım tam düzene bindim hastalığım vs cıktı 36 haftalım oldum sürekli doktora gidiyorum bebekte cok agırlaştı malum onun derdine düştüm sınava girebilecekmiyim bilmiyorum..Bende bebekle seneye kaldı diye düşünüyorum umarım calışabiliriz benimde gy gk kısmını halletmem gerek özellikle tarihi🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️