Ben de o mağdurlardanım maalesef ve asla çalışamadım iptal haberlernden beri şimdi de ev taşıma olaylarımız var onunla geçecek bu haftam zaten sınav günü gelmiş oluyor bi aksilik olmazsa gireceğim artık eski bilgilerimden kalanlarla ne kadar yapabilirsem 🤷🏼♀️ Nasibimiz böyleymiş inşallah bebeklerimiz uslu olur da seneye onlarla birlikte çalışabiliriz 🙄 en azından bu seneki kadar tempolu çalışmamız gerekmez her gün 2-3 saat baksak bile iş görür diye düşünüyorum tabi benim alan çalışmam lazım onda hiç alt yapım yok bu sene gk gy çalışmıştım sadece en azından onu hallettim gözüyle bakarım artık yapabildiğim kadar alan çalışırım napalım nasip 🤷🏼♀️