mirage333 Eylem1- kraft lima aldım. Cok memnunum. Travel olmasina ragmen hem cok az yer kapliyor, hem cok hafif. Cift yönlü kullanilabiliyor oyuzden bebegimin yuzu hep bana dönük 🤭
Eylem1- mirage333 ay sanırım bu arabayı da trendyolda görmüştüm çok şık duruyordu gerçekten. 😍 bebeğiniz sağlıkla büyüsün içinde 🙏🏻
Eylem1- Srdm eğer uzun vadeli olmayacaksa gerçekten o kadar pahalı şeylere gerek yok yazık 🤷♀️ Peki bu önerdiğiniz marka hangi mağazalarda olur ? ☺️
Melekannesi42 Eylem1- ben 16 sene önce yaptım ilk doğumumu bir araba aldık üç çocuk büyüttüm ikisini birden bildirdiğimde oldu merket pazar eşyası getirdiğimde ama şimdiki arabalarda o kalite yok melesef sadece bebişi taşısın yeter
Eylem1- Melekannesi42 aynen de dediğiniz gibi her şey öyle oldu maalesef 😓 dediğinizi dikkate alacağım ama haklısınız gerçekten ☺️