Eylem1- Ben travel sistem tercih ettim sebebi uzun süre kullanmak istedim. Ama travel olurken hafif olması önemliydi çünkü travel sistemler genellikle coook hantal arabalar. Çift yönlü olması da önemliydi benim için. Birde port bebeli olmamalıydı çünkü onlar uzun vadede çocuk büyüyünce oturur pozisyonda bacaklarını rahatsız edebiliyor. Baya araba baktım vs en son civilde Baby2go 2040 prestige arabasını denedim. Tam kabin boy ve travel arası bir boyutta ve diğer travellere göre aşırı hafif. Araba seni yönetmiyor yani kullanımı çok rahat. Katlanınca bagaja rahatlıkla sığacak boyutta, çift yönlü, 18 kg taşıma kapasiteli. Yani tam aradığım modeldi ha birde pusetli bir model o yüzden bunu tercih ettim. Henüz bebekle kullanmadım ama benim içime çok sindi 🐣 umarım size de fikir olur 🫶🏻