Elifharbi54 ben hep jiletle aldım yaklaşık 10-12 sene ergenlik ten beri geçen sene düğünumden önce agdaya gittim üst ve en arka kismlar zerre kadar ağrımadi ağda yapan kiside zaten buralar sert bölge ağrımaz dedi.Dudaklar çok ağrıdı ama 3_4 dakika bile sürmedi ağrısı bazıları kıl kökleri kanar diyor da BN yıllarca jiletle aldım kanama veya pişik tarzı bişey olmadı sadece hassaslik 2_3 gün sürdü
Evlenip şehir değişmesem agdaya devam edecektim şehir degistirince tesettür e uygun kuaför bulamadım jilet devam ettim şimdi tesettür bölümü bulunan kuaför buldum ama utanıyorum gitmeye en kısa zamanda cesaret edip gidicem