Elifharbi54 İlk ergenliğe girdiğimden beri gidiyorum annem alıştırdı .Birkez olsun jilet sürmüş değilim gebeliğim boyunca da gittim ,hiçbir sorun olmadı çok şükür . 40.Haftamdayım dünde gittim en son Hatta 😀 Yani birşey olmuyor bence git ilkinde acıyor evet ama o kadar rahatlık ki ağdadan başka hiçbirşey bence o rahatlığı veremez.Şimdi bu hafta doğurursam eğer bebeğim 1 yaşına gelince epilasyona gidicem.