Lalemustafa en iyi avent göğüs kalkanıymış doktorumda önerdi 10 cc ye kadar göğüste biriktirme olayı varmış bende gümüş kapak düşünüyordum ama gece uyuyup kalıyorum sütüm akıyor diye avent göğüs kalkanına karar verdim.. bende emzirme değilde makina da sağma yapıyorum göğüs uçlarım hiç yara olmadı bu arada bol bol sarı kantaron döküyorum ve mustela göğüs ucu kullanıyorum aşırı faydasını gördüm