Lalemustafa bende burda bekliyeyim, iki çocukta ilk hafta meme ucu çok fena yara oldu kanadı emzirirken canımdan can kopuyordu, krem kullandım ama süte karışma riski var birde yeni doğan bebek dakka başı emiyor neredeyse, krem sürüp yıkamadan bıkıyorsun, gümüş kapak öneren varmı acaba