Vallahi kızlar ben bir şey söyleyebilir miyim gerçekten bazen burada konumları falan okuyunca çok şokk oluyorum ben hamile kaldığından beri bana sadece folik asit ve kan ilacı verdiler herhangi böyle vitamin ilacı herhangi bir şey vermediler çok değişik bir şey ya benim hamilelikte bir sorun var ya da benim doktorumda bir değişiklik var anlamadım yani benim belli bir doktorum yok ama bir tanesi var gidiyorum o da çok değişik eşime de anlatmaya çalışıyorum o da biraz koç burcu olduğu için öküz anlama kıtlığı var nasıl olacak anlamıyorum günüm de az kaldı da şu anda hiçbir aşı falan da olmadım yani böyle bebek için tetanoz aşısı şu verem aşısı şu şu bu diyorlar ya onları bile dahi olmadım hani bana sağlık ocağında bile çağırma gereği bile duymadılar ben şok yani öyle diyorum 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 sadece gülüyorum başka bir şey yok