Merhabalar 31 temmuzda evlendim bebek düşünüyoruz en son regl 11 agustos 8 eylülden beri kahverengi lekelenme geliyo doktors gittim kist oluşmuş hala regl olmadım doktor hormonların değişmesinden kaynaklı oluşabilir dedi 3 ay içinde kendiliğinden geçer dedi fakat içim rahat değil başına gelen varmı