Nisaozclk0611 Kızlar benim bugün adet olmam gerekiyordu ama olmadım adetim 6 gün kala kan testi ve idrar tesi yaptım ikisindede bişey çıkmadı neyden olur bu bilginiz var mı
Zemzems Nisaozclk0611 benim de yarın la birlikte 6 gün gecikmem olacak. 4 gün önce kan verdim negatif ti
Nisaozclk0611 Ebru_hasan inan o kadar çok istiyorum ki dün isteyen acayip derecede mide bulantısı yaşadım hiş Bi sebep yokken bugünde adet olmam gerekiyordu olmadım eşim belki yarın olursun diyo eğer olmazsam tekrar kan vericem
Deryasahbudak1 Nisaozclk0611 Nisaozclk0611 canım beni yanlış anlama bende öyle istiyordum hep kaç defa test yaptım kan verdim ve şüphelenince ister istemex miden bulanıyor yada başın dönüyor psikilojikmen oluyor ümidi kestim snra adetin üstüne olmuşum hiç farkına bile varmadım
Ebru_hasan Nisaozclk0611 büyük ihtimalle hamilesin o zaman çünkü silik çıktığında öyle oluyor diye biliyorum ☺️
Nisaozclk0611 Limonluek inşaallah ama neden böyle çıktı onu anlamadım 2. Çizgi neysede 1. Çizgide silik çıkmış
Ebru_hasan Nisaozclk0611 olabilme ihtimali var bence direk yarın kan ver hastane acilinde iki saate cikiyor sonuç
Nisaozclk0611 Ebru_hasan ümitlenmek istemiyorum çünkü sonradan aşırı üzülüyorum ağlicak dereceye geliyorum 😥
Ebru_hasan Nisaozclk0611 onu bilemiyorum ama t çizgisi hafif belli olsa bile gebelik öğrenen bı çok insan var