Çilekli gazoz içtim arkadaşlar,eczaneden almış olmak ilaç izlenimi uyandırıyor ama bildiğimiz gazoz. Yemek yerken yanında meşrubat niyetine bile içilir. Bende mide bulantısı felan yapmadı sadece aşırı yanma yaptı ama başka bir şeyden de kaynaklanmış olabilir. Bence de yaptırmak lazım , bebeğe şeker yüklemeyeyim diye düşünebilirsiniz ama sanıyorum ki hepimiz ara ara çikolata baklava tarzı şeyler yiyoruz, ihmal etmeyin derim ben