Gizemkly ya öyle bahsediliyor ki korkuyorum inanın normalde tatlı sever biriyim ama hamileliğim çok ağır geçti ağzıma tatlı koyamadım. 16 haftamdan sonra ara ara yemeğe başladım oda arada canım çok istiyor diye. Sürekli ay çok iğrenç, çok kötü, ben kustum, beni kötü yaptı dedikçe birileri tedirgin oluyorum mide bulantılarım anca anca dinmeye başladı korkuyorum açıkcası içince ya yine başlarsa diye 🤦 peki şeker testi yapıp mı yüklemeye gerek duyuluyor yoksa herkese mi yapıyorlar