38+5 haftaligim bugün kontrolüm vardi. dr suyun gelirse hemen gel. ama nisanın gelince sancıların 5 dk da bire düşerse öyle gel hemen sancim var deyip gelipte burda boşuna yatma dedi. ben de devlete gidiyorum. ilk gebeligimde de devlete gitmiştim 5 saat evde şancı çektim dayanamıyorum diye gittim daha 1 cm açılma varmis. 12 saatte hastanede çektim. sancıların arasındaki süre 5 dk 1 e düşüp düzene girince git bence.. duşa girmediysen duşa gir evin içinde yürü biraz. kalça çevirme hareketleri yap. hem ağrılarını rahatlatir hem acilmani.