Artık dogurana kadar kaç post açarım daha bilmiyorum biktiricam galiba sizi affedin 🙏🏻 sancım var 3 dk da bir en geç 5 dk da bir geliyo 30 saniye sürüyo ama sadece belim kopacak gibi agriyo aşağı doğru iniyo kalçadan çıkıp gidiyo bu şekilde olan var mı yoksa illa karnımız mı agricak aşşırı dayanilmayacak ağrı değil ama umursanmayacak bir ağrı da değil gitmiyorum ağrım çok yok diyorum ama annem dln belki senin hissetmiyosun yada acı eşiğin düşük belki diyolar ama gidesim yok suyum gelmedi bişey olur mu ki sancı geldikçe büyük tuvelet hissim var ve mide bulantım başladı