Nurselsmsk He bizimki açmadı. 21+5 iken ayrıntılıda döndük döndük de gösterdiydi beyfendi. Kızdır göstermiyorsa, diyenler oldu da doktor çok gülmüştü o lafa.Nerdeyse altına kaçırcaktı 😂 Ben yüzlerce erkek bebek görüyorum, kendini bir türlü göstermeyen demişti.