Handeckt Nurselsmsk benimde 16.haftamda kıza benziyor dedi 5.ayda anca netleşti hep dönmedi inatçıydı☺️
Serpil11 Nurselsmsk ikili test yapinca raporda hcg degeri var 50 bin altindaysa erkek üstü ise kız diyolar.bende tuttu bi bak istersen
Nurselsmsk Serpil11 ben ikili test yaptırmadım yani nasıl olduğunu merak etmedim (down) ) sendrom falan dedi doktor ne olursa bizimdir dedik razıyız😍
Dilara55 Nurselsmsk heeehhhh içinde taşıyan sen hisseden onlar 😂😂😂 bayılıyorum da dışarda ki böyle insanlara o kafayı yakalamak istiyorum 😂
DestinyTutarAkyol Benim ki de bacaklarını hep kapatıyordu herkes kız o kesin dedi ama ben 25. Hafta da erkek olduğunu öğrendim 😉 yanı kızlar değil bazen erkekler de utangaç olabiliyor 🙈😂
Nurselsmsk Handeckt amin allah razı olsun 😍 ne olursa olsun, sağlıklı olsun 😘😍 rabbim olmayan Herkese versin 😍
Ireem20 Yaseminhan Benim oglusum 18. haftasinda gostermisti 😊 Hep kapaliyfi bacak arasi herkes kiz diyordu .. Tabi simdi dogduk ve 2 aylik olduk 😊
Sedahoca Nurselsmsk Ne isterseniz Allah gönlünüze göre versin inş 🙏🏻 Sağlıkla Bize de erkek dedi Prof doktor sonra 17.haftada kız olduğunu öğrendik 💕 canım kızım benim