Sans45 genelde adet gecikmesi ile test yapılıyor öğrenmeniz imkansız demedim öğrenmek için bile çok erken dedim tabi sabırsızlanıp erken test yaparsan öğrenirsin. Onun dışında heves kırmak değil amacım 5. Haftada bile bazen kese görünmüyor kese görünse içi boş oluyor içi dolu olsa kalp atışı olmuyor yani demem o ki biraz sabretmekte fayda var gebe için daha stresli oldugunu düşünüyorum bu sürecin doktor şu an kese boş haftaya gel diyor mesela o bir hafta geçmek bilmiyor. İçinde yaşayıp yaşamadığını bence ancak hareketleriyle hissedilir hanımefendi bunu sormuş nasıl anlarım diye bu mümkün değil söylediği hafta için en erken 17-18 haftalarda hissediliyor neyse niye bunları size açıklıyorum bilmiyorum ama anlatabildim inşallahh kendimi