Lenass8 3+5 ye öğrendim ben de beta 229du. 4+6 da keseyi gördüm ama 6. Haftaya kadar hiçbir şey hissetmiyordum. 6. Haftada bulantılar bir başladı zaten daha da durmadı 😂 umarım sizin bulantınız da olmaz tabi de şu an daha kese bile oluşum aşamasında yani bir şey hissetmemeniz çok normal. 2 gün sonra betaya tekrar baktırın artışı takip edin eğer artış normalse 5. Haftada falan keseyi görmeye gidin 🙏🏻