eylulmomm @Vrlkubra ay kız yerim seni ne güzel dua ediyosun öyle yapicam canım dediklerini heosini aklıma yaziyorum da iki gün ne ya ben bugün dusunuyodum 😂
eylulmomm @Busbuss12 ortam çok geriyo gerçekten sancı varsada gidiyo 4 cm olsa göndermezdim dedi doktorda
Busbuss12 eylulmomm iyiki iki cm miş oZamann canım evde cek daha iyi birde devlet hastanesydı benim kimseyi almıyorlar içeri filan yanlız kalınca insan ister istemez strese gırıyor , biri olsa yanında en kotu agrı da teselli etse bile cekeriz
Vrlkubra Gurbet_kusu04 ben bunları hep doktorları doulaları izleyerek ,okuyarak öğrendim. Gerçekten bilgi güç ve insana güven veriyor. Şermin Yaşar, Kağan Kocatepe kitaplarını ve YouTube Hürcan Çit videoalrını tavsiye ederim.
eylulmomm @Busbuss12 aynen öyle ben yanlız basima orda yapamam dedim çıktım geldim eğer dursaydim bak 5 saat olmuş olacaktı yeni yeni sacnci başladı orda yatiyo olacaktım
Baymehal eylulmomm Allah yardımcın olsun kuzu sağlıkla kucağına almayı nasip etlesin hepimiz birlikte 🤲🏻❤️ ama şey nadıl ne xaman yazıyosun bu postu yolda giderken mi yoksa hastaneye alıyorlar mı odaya telefonu