Bereninannesi Haklısınız evi,arabası olupta basvuranlara çıkıp kendine çıkmayınca üzülür insan.Malesef ki öylesine çıkanları bile duyduk.Ben başvurmadim ihtiyacı olan faydalansın diye arkadaşıma söyledim oda alırsa insallah çok sevinicem.Bu arada eşiniz adına da çok üzüldüm çok geçmiş olsun insallah bu zor günleri çabuk atlatirsiniz🙏