Mecra Merhaba kontrole gittiğimde bebegimin 9. Hafatada kalbi durdu sebebini araştırmak istedim ancak doktorum olabilecegini araştırmaya gerek duymadığını söyledi aynı durumda olanlar fikir verebilir mi arastirmali miyim? Olabilir diyip ikinciyi denemeli miyim? Aynı şeyi yaşamaktan çok korkuyorum🥲
Cansu355 Mecra Canim bende de aynisi oldu 8.hafta oldu hala duyamamistik kalp atisiini. Sabah asiri sanciyla doktoruma gittim. Megersem düşük başlamis. Hemen kurtaja aldilar. Nedenini sordugumuzda ilk gebeliklerde olabilcegini genelde kromozomal bozukluktan kaynakli oldugunu soylemisti. Sonrasinda 3 ay gecti ve suan hamileyim cok sukur. Dusugun arkasi tez olur derler. O yuzden sakin uzulme tekrar oluyor hatta daha saglikli oluyor hamilelik❤️
omeredizmom Mecra merhaba maalesef benimde bebeğimin kalbi durdu üzüntüden neden oldugunu sormak aklimiza bile gelmedi doktorlar da bi açıklama yapmadı kanamam vardi kaninda mikrop var deyip antibiyotik verdiler 3 ay dolmadan kullanmamam gerekiyormuş halbuki
Rumika Mecra sevgili arkadaşım bunu yaşayan çok insan var. Benim de ilk gebeliğimde 9.haftada kalp durmasiyla kaybettik. Bana kurtaj operasyonu yapan doktor 3ay vermişti. Sonra ilk adet olduğum zaman şuan takipli olduğum doktora göründüm beklemenize hic gerek yok dedi. Yabi uzerinden 2 adet sureci gecince tekrar hamile kaldım çok şükür. Sen de bu sınavı atlatıp daha güzel günler göreceksin insallah
cerenmemisss Mecra canım martın başında 9 haftalıkken bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum araştırmıyorlar. Haziranda yeniden hamile kaldım. Bir sıkıntı yok şuan için korkma inşallah hiçbir sey olmaz
Mecra Cansu355 inşallah dediğiniz gibi olur❤️ şuan korunma evresindeyim ikinci adetinden sonra çocuk düşünmeye basla dedi size ne kadar süre verdi acaba
Nujinkanat Cansu355 merhaba lütfen cevap verir misiniz ben daha duymadım kalp atışını ben de 8 haftada olmam lazım Adate göre 10 ama hala duyamadım yarın gideceğim duyar mıyım sence hiç ağrım falan yok benim 😢😢
Cansu355 Mecra Canim bana 1 ay korun sonrasinda birak demisti. Ben 2 adet donemi gecsin vucudum biraz toparlasin istedim. 3.ayda olmuştu. Dilerim sizde tez zamanda hamiş olursunuz🙏❤️
Mecra omeredizmom ah çok üzüldüm dilerim @Cansu355 hanım gibi bizimde olur raabim ona Bebeğini de sağlıkla kucaklamaya nasip eder inşallah ❤️
Cansu355 Mecra Aminn kuzummm sende insallah hemencik hamile kalirsin saglikli bir hamilelik sureci gecirip saglikla bebegine kavusursun🙏
Mecra Rumika güzel kalbinize sağlık teşekkürler ederim umarım sizinde gönlünüzden ne geçerse kabul olur moral oldunuz sağolun❤️
Cansu355 Birde şoyle birsey varmis ve çok dogruymus. Dusukten sonra rahim kanallari acik oldugu icin hamile kalma sansi cok yuksek oluyormus. Spermler kolay gidiyormus yani
Cansu355 Nujinkanat Canim seni uzmek istemem ama simdiye kadar coktan duyulmasi lazim. Doktora gitt bida baksinlar
Didem38 Nujinkanat 8-10 hafta arasında duyulmuyorsa kalbi atmıyordur demişti bana doktorum alttan muayene ol tekrardan inşallah iyi sonuç alırsın.
Mecra cerenmemisss böyle şeyleri duymak bu dönemde o kadar güç veriyor ki çok teşekkür ederim inşallah benimde olur hemen
-Papatya- Mecra bende de aynısı olmuştu. Araştırma yapmadım. Şuan hamileyim 4 aylık. Allah’a çok şükür iyiyiz. İlk gebeliklerde olacağını söyledi doktorum. En az 6 doktora gittim hepsinde aynısını söylemişti.
Harika178 Mecra merhabalar, benimde tanıdığım ilk gebeliğinde 8 haftasındayken bebeğin kalbi durdu, kürtaj oldu araştırma olmadı onada aynısını demişler ilk gebeliklerde oluyor diye. Şimdi ikinciye hamile arkadaşım
Cansu355 Nujinkanat Nujinkanat Bebek saglijli degilse kurtaj en dogru karar biliyorum zor ama inan isteyince rabbim tekrar nasip ediyor guclu durun daha saglikli hamilelik olucaktir inanin
Mecra Nujinkanat sonuç ne olursa olsun güçlü olun ben kalp atışını duymustm tekrar dinlemek için gittiğimde durmuştu kalbi rabbim bize ve eslerimize sağlık versin çok üzücü bir durum ancak veren de alan da aynı zat ; o yüzden tam teslim olup önümüze bakmak lazım bu birtek bizim başımıza gelmiyor rabbim kimseyi bu vesileyle sinamasin evlat aratmasin soruma cevap veren güzel anne ve anne adayı arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerler