Burcusko geçmiştir inşallah onu da okuyorum.aslında hiç düşünmeden doktora sormak lazım ama her şeye de aramak istemiyorum hastaneyi 😃 zaten ben direk doktora da ulaşamıyorum çok yoğun olduğu için hastaneden ulaşmamızı istiyor 😶 kötü bir şey hissedersem direk giderim artık