Kızlar 32+3 üm 3 gündür karnımda ara ara ağrı hissediyordum ama hafif bugün de 2 kere karnımda acı hissediyorum. Yani canımı acıtacak bir hareket. Acaba içerde gerildiği için mi? Bu sancı değil sanırım içerde geriliyormuş gibi karnımın ön bölgesinde. Bunu hisseden yaşayan var mı acaba. Uzun sürmüyor bu arada geçiyor kısa sürede.