Hamideersin sihirliannemmm perinatoloji bölümüne almanız gerekiyor sanırım bende 22 eylüle aldım 22 haftalık oluyorum o zaman
Hamideersin sihirliannemmm ben 1 saat arayla önce kadın doğuma sonra perinatoloji bölümüne randevu aldım aynı güne denk geldi inşallah olur
sihirliannemmm Hamideersin ben göremedim perinatoloji sadece kadın gebelik izlenim diyor hatta doktor da kim boşsa o sırada o doktora görünüyormuşsun ben özel takipliyim hiç gitmedim pek bilmiyorum açıkcası