MineSert
Bende yoğun kanama ile hastanede yattım. Sadece ped takibi yapıldı. Anlık kanama ciddi boyutta boşalıyor sonrasızıntıya dönüyor. Hastanede yatarken abartısız 1 saatten fazla kanamam geldi. İdrar gibi. Müdahele etmediler bende eve çıktım. Yapabileceğimiz bir şey yok dediler. Tansiyon takibi nst ped takibi. Size nasıl bir tedavi uyguladılar?