QUEEN088 Özelde takipli olmama rağmen önden kan tahlillerimi yaptırayım diye devlete gittim. Asistanlar bakıyor. 11+2 yim. Plasenta rahim ağzına uzanıyor gibi dedi. Baktı baktı sonra uzmanını çağırdı. Marjinal perviaya benzettiğini söyledi. Peritolağa göndereyim mi dedi. Uzman da baktı bir sorun olarak görmedi, boşluk olabilir orası dedi, kanamam olmadığını duyunca da sorun etmedi ama yine de 2 hafta sonra yine bakılsın dedi. Aklımda soru işareti kaldı moralim de bozuldu biraz.