Ben dün oldum 37+5 te. 5 sn falan sürüyor öyle dayanılmayacak bir şey değil :) pazartesi suni sancı ile doğuracağım ben de. Gebelik zehirlenmesi olduğu için doktorum fazla beklemeyelim dedi. Hatta yarın dedi de ben psikolojikmen hazır olmadığımdan pazartesi olsa sorun olmaz di mi dedim :) o da tamam dedi 🤣🤣