mart26 Ozleem_25 calcimax kullanıyorum canım ben tiroid hastasıyım dahiliye ye kontrole gittiğimde doktorum verdi
Ozleem_25 mart26 anladım canım haber ver merak ettim inşallah vardır🤲 bende 12 sinde gidicem muayeneye inşallah sağlıklıdır 1 kayıbım var korkuyorum😔
mart26 mommmmyy eşimle bende görür gibi olduk canım ama işte emin olamadım adet olmazsam tekrarlıyacam inşallah ☺️
mart26 Ozleem_25 hafta içi kan vericem inşallah haber veririm canım ☺️ benimde bir kaybım var 10 haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum
Ozleem_25 mart26 benimde kalbi hiç atmadı kürtajdan 1 gün önce düşük yaptım ertesi gün parça kaldığı için yine kürtaja alındım 7 ay geçti üstünden 2.ayda tuttu inşallah gelişir