mart26 ozaman doğruluk payı yüksek ben ertesi gün adetime 3 gün kala kan verdim beta 59 çıktı ondan 5 gün sonrada 785 çıktı pazartesi ilk muayeneme gidicem umarım herşey yolundadır tabii bilgim olduğu için hemen folik asite başladım demirim düşüktü onuda kullanmaya başladım doktora geç gitsemde bi sorun olmaz diye🙃 Sende istersen bi kan ver belirtin varsa doktora gitmesende folik asite başlarsın🙂