Bebeklerim 16+0 hamileyim. Bu zamana kadar tenime asla jilet vurmamıştım ama ilk üç ayım dehşet kötüydü evden asla çıkamıyordum tek gittiğim yer hastaneydi iki günde bir serumlar vs. Bu süre zarfında jiletle almak durumunda kaldım. Tekrar ağdaya gitmek istiyorum jiletle iki üç günde bir çok aşırı zorlanıyorum ve kaşınıyor zaten. Ağdaya gidenler var mı? Gidilir mi yani