Gozde0709 merhaba arkadaşlar ben de 34 e girdim tam 33 ü bitirdik artık. Gece uyanmaları ,dönememek, karında sertleşme , vajinada baskı vs başladı. İştahım ilk 3 ay çok kötüydü sadece yeşil zeytin ve turşu yedim. Sonra bir açıldı şimdi de maşallahı var napcaz. Bu arada çok heyecanlıyım kavuşmak istiyorum artık. 26 Ekim gösteriyor umarım o kadar beklemez strese girmeden kolayca doğururuz hepimiz inşallah