Nare09 Gozde0709 şu sıralar vajina ağrıları sağa sola dönememe ve uykusuzluk baş gösterse de bebeğimi kucağıma almak için sabırsızlanıyorum 🤲🏽🥰
1yenianne Gozde0709 gebelik kolestazı teşhisi konuldu.. Moreller bozuk.İlk hamileliğim ne oldugunuda bilmiyorum
UmmNasuh Gozde0709 vajinamda batma hissediyorum biraz korku var içimde çünkü ilk oğlum erken doğdu bu da erken olacak diye çok korkuyorum
Haticeeklyc Bu ay bitsin ekim ayı bizim ayımız inşallah 🥰 sabırsızlıkla bekliyorum o günü ☺ ağrı sızıyı kavuşmaya az kaldı diyerek dinginleştirmeye çalışıyorum ☺☺
Seyma-Aslan00 Gozde0709 sağa sola dönemiyorum penguen moduna geçtim😄 kaburgalarım cok acıyoo bi yandan odasını düzene getirmeye calısıyorum uykusuzluk 😄 ama olsun onun icin değer❤️
Melekprenses Hem son hazırlıklar hem ev temizliği hem son ay ağrıları ile sabırsızlıkla bekliyoruz son 4 hafta Ekim ayı nasipse zim ayımız olacak 💕
Mavisperi Gozde0709 bizde Ekim ama 30. Haftamizda sancilarim çıktı hastanede yattık durduruldu ama yinede korkmuyor değilim geceleri uyku yok gündüz ne yaptığımı bilmiyorum zor gidiyor ama yinede hamdolsun Rabbım ne diyorsa odur bize dua edin
Sonikiuc Gozde0709 bi an önce Ekim gelsin bebis doğsun diye beklemedeyim 😁 şu an 33. Hafta hissiyatım 38′de gelir bu bebis diyor ama bakalım 😁
eminemre99 Çok şükür bizde 34 hafta girdik inşallah hayırlı haftalarimiz olur hayırla sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi kızlar dua edelim inşallah birbirimize ❤️🤲❤️
Kisaerbebek Bende 33+3 üm 3. Gebeliğim ilk iki gebeliğim de 41. Haftada yatış yaparak doğum yaptım ağrısız açılmasız bunda insaallah 38 de 39 da kendiliğinden gelir diye dua ediyorum hayırlısıyla sağlıkla
Rapunzelinanasi Gozde0709 doğum için günümüzü aldık. 3 ekimde kavuşuyoruz 🥰 her şeyi hazır çok şükür ve ben artık ağırlaştığımı iliklerime kadar hissediyorum 😂 34+5 şeyiz bu arada. Sağlıkla gelsin bakalım minnoşlar 🥰
Seyma-Aslan00 Rapunzelinanasi maşAllah❤️ Bizde 34 olduk daha doktorumla görüşmedik normal istiyorm ama ilk gebeliğim çatı muayenesi olmadım henüz en son 32 haftalıkken gittim kontrole sezeryan mı olcaksınz