Ela4810 birde ek olarak şunu söyleyim. Normalde adetli iken gidiliyordu, benim doktorum kanda gebelik testi yaptır sonuçla beraber git dedi, öyle yaptım. Çünkü adet kanamalarım inanılmaz fazlaydı ve adetim sancılı oluyordu. O yüzden bu işlemi adetli iken yaptırmak istemedim. Ağrısı bir tık fazla olabilirdi ona katlanabilirdim ama kanamamı görmek beni kötü yapabilirdi. Normalde alttan muayenelerde bile adetli iken geriliyorum