Nuravc Canım hiç korkma, bende üç yıl önce çektirdim öyle yorumlar okudum ki çok çok korktum sizi uyutucaklar mı bilmiyorum ben uyutulmadım birde mesela, doktorum hap vermişti gelmeden iki saat önce iç gel dedi. O esnada adet olduğunuz gün en şiddetli bi ağrınız olur ya çok kısa süreliğine o oluyor ve bitiyor yanı abartıldığı gibi bişi asla değil. Gerçi size diyorum ama 3 hafta sonra sezaryenim var yine okuyorum çok zor acı çektik kesildiğini hissettik diyenler var çoğu kişi de korkma diyor ama ben kötüyü düşüyorum her zaman şimdide buna takılıyorum bende :)