Son ana kadar bilinmez ,doktorunuz en doğru kararı verecektir. Siz de beebğiniz de sağlıklı olun gerisi hiç önemli değil. Arkadaşımın suyu geldi sancısı yoktu. Her sey de normaldi suni sancı vererek doğumu başlattılar açılması kısa sürede oldu. Sonra bebeğini normal doğum ile dünyaya getirdi. Hastaneye vardığında sanırım 3-4cm acılması varmış.