mtlyzistanbul marmara üniversitesi eğitim araştırma aynen en zor zamanların oluyo heleki 20 haftalık doğurdum ben bebeğimi kaybettim kavanozda getirdi bebeği baş ucuma koydular 2 yıl bebek falan istemedim piskolojimi bozdular özeldede kötü muamele görenler olmuşdur yok değildir ama bu kadar olduğunu sanmıorum şuan 33 haftalığım özel gidiyorum ve doktor seçimimi de piskolojiden anlayanlardan yana kullandım doktor ağzımın içine bakıyo ne korkum ne derdim var desem oturup sayfa sayfa çizerek anlatıyo durumum çokmu iyi hayır ama bu bebeğe ihtiyacım var kaç paraysada bulup öderim