Bayan_melek Ben hamileliğim boyunca devlet hastanesine gittim sadece bir kez eşim görmek istediği için özel hastaneye gittik canım gittiğim hastaneyi tercih edenlerin yarısı berbat yarısı çok iyi diyo ama ben çok memnunum bana doktorum her gittiğimde bebeğimi izletti dinletti her gittiğimde cinsiyetini söylemişmiydim diyerek cinsiyetini söyledi. Geçen hafta 3 gün nstde sancım göründüğü için hastanede kaldım ama koca hastanede ters davranan bir Allahın kulu olmadı. Tabiiki özel hastane rahatlığı yok kısıtlanma var ama hepsi bizim iyiliğimiz için ben öyle düşünüyorum. Kimin ne söylediğine bakma devlet yada özel sen insana nasıl davranırsan onlarda sana o şekilde bakım yapıp davranıyor. İyi olursan olması gerektiği gibi davranırsan onlarda o şekilde davranır.