Dilaraa23 eltim bn evlendiğimde iki çocuğu vardı.. smdi dördüncü ye hamile .. hamile olduğu hâlde, kola içmediği gün yok .. yeri gelir iki şişe kola alır eve, o gün biter. aşırı derecede kola sevdalısı.,. Bi iki seferden bir şey olacağını sanmıyorum..